4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 %
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak na média
-
Proměny novinářské etiky
-
Úvod do dějin tištěných médií
-
Šok! Hrůza! Média!
-
No Future - Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality?
-
Psychologie masových vrahů - Příběhy temné duše a nemocné společnosti
-
Sociologie
-
V zajetí geografie - Jak lze pomocí deseti map pochopit světovou politiku
-
Veřejné mínění
-
Psychologie sériových vrahů - 200 skutečných případů brutálních činů sériových vrahů současnosti
-
Pandemie
-
Marketing management
-
Sanace rodiny
-
Strategie a postupy v sociální práci
-
Kdo chytá v síti
-
Pytláci textů - Televizní fanoušci a participativní kultura
-
Jak rozumět populární kultuře
-
Proč mají ženy za socialismu lepší sex - A další argumenty pro ekonomickou nezávislost
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Ekologie mysli
-
Nejlepší kniha o fake news
-
Bohové, polobohové a předkové lidí - Vrcholné dílo o původu lidstva sestavené z překladů sumérských textů
-
Tyranie: 20 lekcí z 20. století
-
Rovné odměňování žen a mužů v profesionálním sportu
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007). Také jako e-kniha
- Nakladatel
- PORTÁL
- Rozměr
- 167 x 240 x 28
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 392
- datum vydání
- 1.01.2015
- isbn
- 978-80-262-0743-6
- Vazba
- pevná vazba
- datum dotisku
- 3.06.2020
- ean
- 9788026207436
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.