0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe… Přejít na celý popis
Dětství v nefunkční rodině, osobní i profesní selhání, odhodlání, vděk a touha vzít život do svých rukou. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Energetic marketing
-
Svetové zdravotnícke systémy v čase globalizácie
-
Vedľajší príjem
-
Základy fyzioterapie
-
12 pravidiel pre život
-
Pravidlá úspechu v praxi
-
High 5
-
Mikrobióm a zdravie človeka
-
V ríši hladných duchov
-
Výber zamestnancov
-
Komunikácia v ošetrovateľstve
-
Vnútorné lekárstvo pre zdravotnícke odbory
-
Esencializmus
-
Dve stránky vodcovstva
-
Kvalita poskytovanej starostlivosti u pacientov so stómiou
-
Urgentná medicína
-
Osobný kurz MBA
-
Vplyv Psychológia presviedčania
-
Dva procesy s Vojtechom Tukom
-
Emocionálna inteligencia v reálnom živote
-
Prezidenti rozdelenej Ameriky
-
Steve Jobs
-
Alternatívne politické systémy
-
Stredoaziat pes pastiera
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 154 x 214 x 8
- isbn
- 978-80-571-0636-4
- Počet stran
- 116
- datum vydání
- 30.11.2023
- ean
- 9788057106364
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- slovenština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE