5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
První díl o nehodách československých dopravních letadel se zabýval obdobím 1. republiky, tedy obdobím od vzniku samostatného Československa v roce 1918 do jeho zániku v roce 1939. Období II. světové války nebylo rozebíráno, protože krátce po okupaci byla činnost čs. dopravních společností ukončena, letadla byla převedena na německé… Přejít na celý popis
Je to tady! Pojistěte si, že vám nejočekávanější dračí novinku nikdo nevyspoileruje! Čtěte již nyní v originále.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Letecké katastrofy a jejich vyšetřování
-
BESTSELLER David Hecl Mluví k vám kapitán
-
Jak létají dopravní letadla
-
Airbus A380 - 2005 až současnost
-
Encyklopedie dopravních letadel
-
Obrazová historie letectví
-
Pilot odpovídá: 100 otázek - 100 odpovědí pro zvídavé cestující
-
Letecké nehody
-
Nazdar orlové 2
-
Letecké katastrofy a jejich vyšetřování 3
-
Letadla - kompletní historie
-
Letadla Avia. Konstrukce Beneš-Hajn
-
Naše první rychlostní závody - Po stopách československých křídel
-
365 dní letecké dopravy
-
NOVINKA Exotika na křídlech ČSA
-
AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část
-
Učebnice létání
-
Od Ansonů až k Airbasům
-
Dálkovky
-
Habsburští orli 1.
-
Křídla nad městem - Historie sportovního letectví v Olomouci
-
Vzpomínky na létající stroje
-
Martin Šonka: Můj let do nebes
-
Jaroslav Velc – V oblacích
První díl o nehodách československých dopravních letadel se zabýval obdobím 1. republiky, tedy obdobím od vzniku samostatného Československa v roce 1918 do jeho zániku v roce 1939. Období II. světové války nebylo rozebíráno, protože krátce po okupaci byla činnost čs. dopravních společností ukončena, letadla byla převedena na německé imatrikulační značky a vzápětí rozprodána. Druhý díl se zabýval nehodami v období 1945 až 1960. Rok 1960 v historii čs. dopravního letectví tvoří přelom, protože v tomto roce byly u ČSA byly definitivně vyřazeny z provozu letadla, jejichž výroba začala před II. sv. válkou (Ju-52, SI-204D, DC-3, Li-2) a letouny, jejichž vývoj byl zahájen v období II. sv. války (IL-12). Kromě toho, rokem 1960 skončila hegemonie pístových letadel a od roku 1961 ve statistikách nehodovosti převažují nehody proudových a turbovrtulových dopravních letadel. Třetí díl se měl původně zabývat celým obdobím od roku 1961 do jeho zániku rozdělením na dva samostatné státy 31.12.1992. Počet nehod a množství materiálů k nehodám po roce 1960 je však tak velké a rozbory nehod obsáhlé, že toto období bylo nutné rozdělit do dvou samostatných dílů. V podstatě lze konstatovat, že autoři v mnoha případech řešili problém přeinformovanosti. To znamená, že v prvním díle byly publikovány všechny informace, které byly k dispozici. Totéž (až na výjimky) platilo i u druhého dílu. Ve třetím dílu již autoři měli k dispozici tolik informací, že řešili problém, které informace nepublikovat. Jako příklad lze uvést nehodu prototypu L-410UVP OK-162, kde dokumentace k nehodě uložená v Národním archívu je uložená v 10 kartonech.Aby třetí díl nepřerostl do obludné velikosti, bylo nutno období 1961-1992 rozdělit na dvě části, přičemž třetí díl se zabývá letouny s pístovými motory (IL-14) a turbovrtulovými motory (IL-18 a L-410). Čtvrtý díl se bude zabývat letouny s proudovými pohonnými jednotkami (B-737, DC-9, TU-104÷154, IL-62).
- Nakladatel
- Svět křídel
- Rozměr
- 176 x 242 x 28
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 384
- Hmotnost
- 1000 g
- isbn
- 978-80-86808-89-5
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.02.2011
- ean
- 9788086808895
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.