4.4 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je… Přejít na celý popis
Postarší mistr truhlář oživí svého zesnulého syna jako dřevěnou loutku. Jejich poklidný život je narušen zprávami o záhadném vrahovi terorizujícím městečko.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Sami v moři konkurence
-
Z deníku investorky
-
Nekonečná hra
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Silná slova
-
Nápad za miliardu
-
10 ZA 500,- Mapa úspěchu
-
Podniková environmentální strategie
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Čas na výpověď - Manuál online podnikání pro ženy
-
Na volné noze
-
Prodej na prvním místě
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Příběhy slavných značek
-
Podnikání z lavice
-
Produktivní podnikatel - Průvodce řemeslem podnikání
-
Punkové podnikání
-
S mlékem, nebo bez
-
Tajné dějiny značek
-
Založte si vlastní firmu
-
Baťovská desatera
-
Realitní fair play
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 240 x 10
- isbn
- 978-80-247-1741-8
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2007
- ean
- 9788024717418
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.