4.5 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je… Přejít na celý popis
-
349 Kč s DPH Ihned ke stažení
K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Sami v moři konkurence
-
Z deníku investorky
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Byznys a Pasivní příjem - Jak rozjedeš úspěšný byznys a vybuduješ pasivní příjem
-
Úspěch měřím štěstím
-
Silná slova
-
Podniková environmentální strategie
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Čas na výpověď - Manuál online podnikání pro ženy
-
Na volné noze
-
Prodej na prvním místě
-
Podnikání z lavice
-
Příběhy slavných značek
-
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
S mlékem, nebo bez
-
Obchod s Čínou
-
Realitní fair play
-
100 otázek a odpovědí Vnitropodnikové směrnice
-
Lépe a rychleji
-
Strategie a taktika prodeje / Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji
-
Byznys pro 21. století
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 240 x 10
- isbn
- 978-80-247-1741-8
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2007
- ean
- 9788024717418
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.