4.5 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je… Přejít na celý popis
-
349 Kč s DPH Ihned ke stažení
Nejkrásnější dětská kniha se vrací! Objevujte tajemství vesmíru a mimozemského života s úžasnými ilustracemi, z nichž některé svítí ve tmě! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Sami v moři konkurence
-
Z deníku investorky
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Nekonečná hra
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Byznys a Pasivní příjem
-
Úspěch měřím štěstím
-
Silná slova
-
Nápad za miliardu
-
Podniková environmentální strategie
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Čas na výpověď - Manuál online podnikání pro ženy
-
Na volné noze
-
Prodej na prvním místě
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Podnikání z lavice
-
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
-
Punkové podnikání
-
Založte si vlastní firmu
-
Tahák na úspěšné podnikání
-
Jak napsat dobrý podnikatelský záměr
-
Tajné dějiny značek
-
S mlékem, nebo bez
Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinakk", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 240 x 10
- isbn
- 978-80-247-1741-8
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2007
- ean
- 9788024717418
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola