Nové trendy v leadershipu

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných… Přejít na celý popis

Vánoce voní knihou Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky

Sdílet

Nakladatel
Management Press
Rozměr
237 x 168 x 72
datum dotisku
20.02.2020
ean
9788072614790
Počet stran
256
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.02.2017
isbn
978-80-7261-479-0

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda