5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaBěžně 269 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval… Přejít na celý popis
Čtěte první, ať nepřijdete o tajemství! Předobjednejte si nový kriminální příběh Leoše Kyši s podpisem! Více informací
Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto propagátora pohodového životního stylu se najednou stal neurotický cholerik: hulákal na zaměstnance, hádal se se zákazníky a potýkal se s finančním úřadem. V knize Podnikání pro bohémy se Tom Hodgkinson podělí se čtenáři o své zkušenosti, které během této nelehké cesty nasbíral. Nabízí praktické rady, popisuje komické situace a seznamuje nás se všemi nástroji, jichž je zapotřebí k tomu, abychom mohli přetavit svůj talent do ziskového a zároveň zábavného podnikání. V knize se dozvíme vše od marketingu přes účetnictví až k nutnosti delegovat úkoly na spolupracovníky.
4.4 z 5 5 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Jakub HAZDA registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Velice stravitelné a příjemné čtení o problematice podnikání vs. věcí, které nás baví. Kniha převypráví komplexně příběh se všemi úskalími. Jak zápory vnímat a pracovat s nimi také prozradí. Překvapil mě autorův respekt k podnikání a považování ho za váženou vědní disciplínu s nutností zapojení filozofického přístupu. Autor uvádí Stoicismus i Epikureismus. Praktické jednoduché rady si z knihy rozhodně odnést do začátku podnikání lze a to především do managementu, PR a možná i do té cenotvorby.
Zdeněk Baroň registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Určitě nejslabší kniha od Toma. 3 hvězdičky jen z nostalgie. Raději některou z předchozích knih než tuhle nudu.
Katka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Super
Petra registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Doporučuji pro lidi, kteří se rozhodují, zda mají začít podnikat či zda mají zůstat zaměstnání. Vtipný průvodce pro začínající podnikatelé.
Pavel Jelínek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Skvělý příběh člověka, který se rozhodl podnikat se svým osobitým nápadem, se kterým věřil, že uspěje. V knize popisuje, jak se mu podnikání změnilo, když začal zaměstnávat lidi a jaké úskalí přináší zaměstnat tu správnou osobu, což se ze začátku několikrát nepovedlo. Skvělé čtení a autorům příběh jak uspěl v podnikání a v čem se nejvíce spálil, to celé zasazené do specifického oboru, jakým je knihkupectví a vzdělávací kurzy.
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.