Začněte s PROČ

Autor Simon Sinek

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

339 Kč s DPH
Běžně 379 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat? Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti… Přejít na celý popis

Prosinec s nejlepší audioknihou. Sleva až 40 % Užijte si Loutkáře, Bridgertonovi a další vybrané audioknihy se slevou až 40 %. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat?

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.

Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Začněte s proč Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.

Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
215 x 143
jazyk
čeština
Počet stran
256
datum vydání
1.01.2013
isbn
978-80-87270-55-4
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
12.12.2024
ean
9788087270554

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.4 z 5 18 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.

    Přečíst více
  • Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.

    Přečíst více
  • Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.

    Přečíst více
  • Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pecka pecka pecka!

    Přečíst více
  • PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5

    Přečíst více
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 339 Kč Nápověda