Powershop 2
Powershop 2 - Marlous van Rossum-Willems Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Powershop 2 jeden z nejrozsáhlejších a nejprogresivnějších přehledů současného designu obchodů. Díky této skutečně globální bibli retailových řešení můžete nahlédnout do 200 atraktivních obchodů. Dva svazky v atraktivním obalu. Text v angličtině. View works by world class designers including Marcel Wanders, Wonderwall, 20|20 Limited, Coop… Přejít na celý popis

Marek Eben: Myšlenky za volantem 2 Perfektní čtivý dárek nejen pro babičky. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Powershop 2 jeden z nejrozsáhlejších a nejprogresivnějších přehledů současného designu obchodů. Díky této skutečně globální bibli retailových řešení můžete nahlédnout do 200 atraktivních obchodů. Dva svazky v atraktivním obalu. Text v angličtině. View works by world class designers including Marcel Wanders, Wonderwall, 20|20 Limited, Coop Himmelb(l)au, Karim Rashid, Mattheo Thun, Tokujin Yoshioka and Ippolito Fleitz, to name but a few. Retail space design today needs to answer to a diversity of functions. Acting as a backdrop to set off the products they sell, they represent and mirror brand identity offering customers the opportunity to physically experience their microcosm, but also often have a second life as showroom, event space and gallery. The typologies of store spaces have also adapted to new consumer trends and social conditions, with designs encouraging approachability and intimacy as well as interaction, entertainment and unique experiences. Powershop 2 provides a truly global overview of visionary retail spaces created by international designers. This 640-page retail design bible offers readers a unique opportunity to visit 200 outstandingly designed stores. Volume 1: Fashion presents single and multi-brand fashion boutiques. Volume 2: Anything (but fashion) opens the doors of flagships, boutiques, shops-in-shops, showrooms and temporary spaces for accessories, shoes, eyewear, books, food, cars and much more. All of those featured exemplify an exceptional architectural quality together with the inventive use of lighting and colours, innovative materials and bespoke furniture designs, to create the ultimate atmospheric environment for their products. The curated collection of projects comes from an exhaustive list of the world's trendsetting cities from New York, London and Paris to Tokyo, Shanghai, Berlin, Stockholm and Amsterdam, in addition to compelling destinations such as Melbourne, Istanbul, Moscow, Belgrade and Dubai. View works by world class designers including Marcel Wanders, Wonderwall, 20|20 Limited, Coop Himmelb(l)au, Karim Rashid, Mattheo Thun, Tokujin Yoshioka and Ippolito Fleitz, to name but a few. The book not only packs pages of glitter and glamour through lavish photography, but also provides floor plans, designer profiles and detailed descriptions of the interiors. Eight essays addressing the challenges facing tomorrow's retail sector further provide an interesting glimpse into the future. This double-volume tome with luxurious slipcase is an unparalleled reference for contemporary retail design worldwide.

Sdílet

Nakladatel
Gestalten
datum vydání
4.12.2009
ean
9783899553079
Počet stran
640
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
isbn
978-3-89955-307-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda