Psychologie trhu v obchodu a službách

Autor Karel Chadt

Psychologie trhu v obchodu a službách - Karel Chadt Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce… Přejít na celý popis

3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA! A zaplatit v prodejně můžete i celou řadou firemních benefitů. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb. Tato nabídka se mění velmi rychle a formy a metody prodeje jsou čím dál tím víc rafinovanější. Nejde jen o prodej obvyklých produktů, ale i o prodej služeb cestovních kanceláří, restaurací a hotelů.
Mění se i zákazník a host ve svých požadavcích na poskytované produkty a služby. Stává se mnohem náročnější. Dnes se již všeobecně uznává, že základní znalosti z psychologie jsou potřebné všem lidem. Zejména je mají zvládat ti, jejichž pracovní náplní je práce s jinými lidmi. Psychologie nám umožňuje pochopit chování a prožívání člověka, poznávat jeho potřeby, hodnotový systém a cíle.
Také opačně. Znalost psychologie pomáhá zákazníkům nenechat sebou manipulovat a podlehnout nekalým praktikám některých prodejců. Pochopit psychiku člověka znamená rozumět lépe jiným lidem a také sám sobě. Psychologie nás učí umět poznat dobré a slabé stránky své vlastní i jiných lidí. Dává předpoklad k cílevědomé sebevýchově, k rozvoji všech potřebných vloh a schopností a k nápravě nedostatků.
Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu. Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti.
Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou.

Sdílet

Nakladatel
Press 21
Hmotnost
171 g
isbn
978-80-905181-9-3
Počet stran
100
datum vydání
10.11.2017
ean
9788090518193
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda