0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 11. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
539 Kč s DPH
Jsme transparentní
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje… Přejít na celý popis
Stačí si vybrat knížky z této nabídky, vložit do košíku pět knih a cena se vám automaticky přepočítá = zaplatíte jen jednu. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Strategie a taktika prodeje
-
BESTSELLER Psychologie peněz
-
Čas na výpověď
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Ukončení podnikání
-
Image a firemní identita
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Prodej na prvním místě
-
Tohle je marketing!
-
Obchodní dovednosti
-
Procesní řízení v praxi podniků a vysokých škol.
-
Na volné noze
-
Podniková environmentální strategie
-
Punkové podnikání - proti všem pravidlům
-
Podnikatelka nebo Popelka?
-
30 hodin
-
Vnitřní směrnice pro podnikatele 2018 + CD
-
Úspěšná nezisková organizace
-
Tahák na úspěšné podnikání
-
Sami v moři konkurence
-
Jak najít práci v 21. století
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 150 x 214 x 15
- isbn
- 978-80-7676-638-9
- Počet stran
- 232
- datum vydání
- 17.02.2023
- ean
- 9788076766389
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE