0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V úterý 18. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
536 Kč s DPH
Běžně 599 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje… Přejít na celý popis
COŽE, BOŽE?! V našem nejkrásnějším knihkupectví, na Masarykově nádraží, probíhá ŠOKUJÍCÍ VÝPRODEJ.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 150 x 214 x 15
- isbn
- 978-80-7676-638-9
- Počet stran
- 232
- datum vydání
- 17.02.2023
- ean
- 9788076766389
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.