5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která… Přejít na celý popis
Je libo nové čtení pro vaši čtečku? Ulovte si e-knihu od Grady se slevou 33 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Právo na vzdělání
-
Obchodní právo
-
Právo stavby
-
Teorie práva
-
Filmové právo: Autorskoprávní perspektiva
-
Na hranicích práva. Soudcovské eseje
-
Autorské právo v literatuře
-
Sociální práva v Evropě - 100 let Mezinárodní organizace práce MOP
-
Sociální právo České republiky
-
Úvod do mezinárodního práva soukromého
-
Právo občanské I-V
-
Obecné správní právo
-
Právo životního prostředí - Praktický průvodce
-
Úvahy o veřejném právu
-
Judikatura práva rodiny
-
Ústavní právo a koronavirus
-
Výjimky a omezení autorského práva v prostředí digitálních sítí
-
Vztah lékaře a pacienta z pohledu soukromého práva
-
Listina základních práv a svobod - Velký komentář
-
Základy občanského práva hmotného - Závazkové právo I
-
Civilní právo a nové technologie
-
Musíš znát... Pozemkové právo a právo životního prostředí
-
Právo mezinárodního obchodu
-
Praktikum pracovního práva
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie.Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
- Počet stran
- 200
- datum vydání
- 1.02.2018
- ean
- 9788074006869
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
- Rozměr
- 141 x 226 x 12
- isbn
- 978-80-7400-686-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE