Sociokulturní aspekty managementu služeb
Sociokulturní aspekty managementu služeb - Marek Merhaut Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají.… Přejít na celý popis

3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA! A zaplatit v prodejně můžete i celou řadou firemních benefitů. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve společnosti tradiční.

Monografie je zaměřena následující problematiku sociologie managementu:
1) Trh – znak moderní společnosti.
2) Sociokulturní aspekty jednání lidské společnosti ve službách a v lidském rozhodování.
3) Sociálně kulturní vlivy - vliv kultury – sociokulturní výzkum ve službách.
4) Sociokulturní aspekty lidské společnosti a sociálních jevů se zaměřením na gender.
5) Sociokulturní aspekty vzdělávání zaměstnanců ve službách se zaměřením na hotelový a gastronomický průmysl.
6) Zaměstnanost / nezaměstnanost / fluktuace jako sociální problém zaměstnanců ve službách, ruku v ruce se mzdovou politikou.
7) Rasová nesnášenlivost, netolerance, diskriminace, kulturní rozdíly jako sociokulturní problém etiky a etikety v sektoru služeb.
8) Sociální marketing ve službách.
9) Sociokulturní aspekty věkových skupin - postoje společnosti k starším lidem a jejich následné začlenění do pracovně-právního procesu v sektoru služeb.
10) Sociokulturní aspekty zdraví a nemoci se zaměřením na syndrom vyhoření, stres a frustrace jako jedny z překážek managementu služeb.
11) Sociokulturní aspekty masmédií a masové komunikace se zaměřením na sebereflexi managementu služeb v procesu tvůrčího myšlení.

Sdílet

Nakladatel
Press 21
Hmotnost
218 g
isbn
978-80-905181-8-6
Počet stran
132
datum vydání
10.11.2017
ean
9788090518186
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda