0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pondělí 24. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.… Přejít na celý popis
Užijte si zachumlaní pod dekou poslech nové audioknihy KRYSAŘ, která je pro vás nyní ZDARMA!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.
Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.
Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 241 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 278
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-271-5364-0
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 30.09.2024
- ean
- 9788027153640
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Ladislava Knihová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Autorce patří poděkování za srozumitelné zpracování celého designového procesu, což není právě jednoduchá záležitost. Kniha nás provází všemi úskalími designu digitálních služeb a svým pojetím si zde najdou to své jak zkušení odborníci, tak i začátečníci, kteří se této problematice teprve chtějí věnovat. Seznamujeme se krok za krokem se všemi potřebnými pojmy – od business agility či scrum až po „triple diamond“. Jako lingvistka oceňuji pečlivou práci autorky s odbornou terminologií, neboť se jí podařilo rozkrýt složitý svět pojmů, které firmy mohou ihned uplatnit ve své každodenní praxi. Poučení zde najdou i manažeři, na jejichž bedrech spočívá nelehký úkol zvýšit efektivitu firemních procesů a konkurenceschopnost své firmy. Díky za tento jedinečný autorský počin!
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.