0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na… Přejít na celý popis
-
271 Kč s DPH Ihned ke stažení
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sociologie pro ekonomy a manažery
-
Česká vzdělanost
-
Superprognózy: Umění a věda předpovídání budoucnosti
-
Sociologie
-
Co je nového v sociologii
-
Hospodářská a sociální politika
-
Sociologie - Klíčová témata a pojmy
-
Život v průsečíku rizik
-
Personalistka
-
Slepé skvrny
-
Strategie a postupy v sociální práci
-
Doprovázení v pomáhajících profesích
-
Společensky odpovědný cestovní ruch
-
Muslimové v Česku - Etablování muslimů a islámu na veřejnosti
-
Neviditelná loajalita - Rakušané, Němci, Češi v české kultuře 19. století
-
Proměny novinářské etiky
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Umění života
-
USA Školství a vzdělávání v kulturním kontextu
-
Stárnutí na venkově
-
Jak vyzrát na sociopata odvedle
-
Občanská a lidská práva v současné době
-
Kachna, nebo králík?
-
Sebedestrukce Západu 2.0 - Pád zrychluje
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240
- isbn
- 0008024717050
- Počet stran
- 288
- datum vydání
- 15.09.2006
- ean
- 0008024717050
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE