The Future of Management

Autor Gary Hamel

The Future of Management - Gary Hamel Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

What fuels long-term business success? Not operational excellence, technology breakthroughs, or new business models, but management innovation--new ways of mobilizing talent, allocating resources, and formulating strategies. Through history, management innovation has enabled companies to cross new performance thresholds and build enduring… Přejít na celý popis

Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače Nový knižní rozhovor Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače od Martina Moravce vás zavede do nejtemnějších zákoutí zločinu. Adam Dolník, který školil agenty FBI i Scotland Yardu, vás provede světem, kde jde o lidské životy! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

What fuels long-term business success? Not operational excellence, technology breakthroughs, or new business models, but management innovation--new ways of mobilizing talent, allocating resources, and formulating strategies. Through history, management innovation has enabled companies to cross new performance thresholds and build enduring advantages. In The Future of Management, Gary Hamel argues that organizations need management innovation now more than ever. Why? The management paradigm of the last century--centered on control and efficiency--no longer suffices in a world where adaptability and creativity drive business success. To thrive in the future, companies must reinvent management. Hamel explains how to turn your company into a serial management innovator, revealing: The make-or-break challenges that will determine competitive success in an age of relentless, head-snapping change. The toxic effects of traditional management beliefs. The unconventional management practices generating breakthrough results in "modern management pioneers." The radical principles that will need to become part of every company's "management DNA."

Sdílet

Nakladatel
Harvard Business Review Press
Rozměr
142 x 243 x 29
jazyk
angličtina
Počet stran
288
Vydání
1
isbn
978-1-4221-0250-3
Vazba
pevná vazba
datum vydání
8.10.2007
ean
9781422102503

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda