0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
TM offers graphic designers and those interested in the history of design and branding a uniquely detailed look at a select group of the very best visual identities. The book takes 29 internationally-recognised logos and explains their development, design, usage and purpose. Based on interviews with the designers responsible for these totems,… Přejít na celý popis
O životních lekcích i humoru. O tom, kým je Štěpán Kozub bez scénářů a kostýmů. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sheer: Yves Saint Laurent
-
Fashion Designers A–Z. 40th Ed.
-
The Incomplete: Highsnobiety Guide to Street Fashion and Culture
-
The Cartier Tank Watch
-
Virgil Abloh. Nike. ICONS
-
Yves Saint Laurent: Flora
-
The Rebel's Wardrobe
-
Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns
-
Icons of Style - Taylor Swift: The story of a fashion icon
-
Dandy Style: 250 Years of British Men's Fashion
-
1000 Deadstock Sneakers: The Dream Collection
-
Versace Catwalk: The Complete Collections
-
Christian Dior
-
The Fashion Vlogger's Handbook
-
Nike: Better is Temporary
-
Azzedine Alaia: A Couturier's Collection
-
Bata Shoe Museum: A Guide to the Collection
-
The Dior Style Principles
-
Modern Gentleman’s Handbook
-
Little Book of Tom Ford
-
World According to Alexander McQueen
-
Fashion Illustration step by step
-
The Little Guide to Yves Saint Laurent
-
The House of Gucci : A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed
TM offers graphic designers and those interested in the history of design and branding a uniquely detailed look at a select group of the very best visual identities. The book takes 29 internationally-recognised logos and explains their development, design, usage and purpose. Based on interviews with the designers responsible for these totems, and encompassing the marks from a range of corporate, artistic and cultural institutions from across the globe, TM reveals the stories behind such icons as the Coca-Cola logotype, the Penguin Books’ colophon and the Michelin Man. Authoritatively written, comprehensively researched and including a wealth of archival and previously unpublished images, TM is an opportunity to discover how designers are able to squeeze entire identities into 29 simple logos.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE