0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
TM offers graphic designers and those interested in the history of design and branding a uniquely detailed look at a select group of the very best visual identities. The book takes 29 internationally-recognised logos and explains their development, design, usage and purpose. Based on interviews with the designers responsible for these totems,… Přejít na celý popis
Zlevnili jsme stovky tištěných knih všech žánrů a ceny opět začínají na 9 Kč! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sheer: Yves Saint Laurent
-
Fashion Designers A–Z. 40th Ed.
-
The Incomplete: Highsnobiety Guide to Street Fashion and Culture
-
The Cartier Tank Watch
-
Virgil Abloh. Nike. ICONS
-
Yves Saint Laurent: Flora
-
The Rebel's Wardrobe
-
Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns
-
Icons of Style - Taylor Swift: The story of a fashion icon
-
Dandy Style: 250 Years of British Men's Fashion
-
1000 Deadstock Sneakers: The Dream Collection
-
Versace Catwalk: The Complete Collections
-
Christian Dior
-
The Fashion Vlogger's Handbook
-
Nike: Better is Temporary
-
Azzedine Alaia: A Couturier's Collection
-
Bata Shoe Museum: A Guide to the Collection
-
The Dior Style Principles
-
Modern Gentleman’s Handbook
-
Little Book of Tom Ford
-
World According to Alexander McQueen
-
Fashion Illustration step by step
-
The Little Guide to Yves Saint Laurent
-
The House of Gucci : A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed
TM offers graphic designers and those interested in the history of design and branding a uniquely detailed look at a select group of the very best visual identities. The book takes 29 internationally-recognised logos and explains their development, design, usage and purpose. Based on interviews with the designers responsible for these totems, and encompassing the marks from a range of corporate, artistic and cultural institutions from across the globe, TM reveals the stories behind such icons as the Coca-Cola logotype, the Penguin Books’ colophon and the Michelin Man. Authoritatively written, comprehensively researched and including a wealth of archival and previously unpublished images, TM is an opportunity to discover how designers are able to squeeze entire identities into 29 simple logos.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE