0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k… Přejít na celý popis
Dětství v nefunkční rodině, osobní i profesní selhání, odhodlání, vděk a touha vzít život do svých rukou. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Přímá demokracie v České republice
-
Vraťme politice smysl!
-
Demokracie - jak dál?
-
Normalizované životy
-
Pád modrého ptáka
-
Náš stát
-
Regiony budoucnosti - spolupráce, bezpečí, efektivita
-
Černá kniha České televize
-
Edvard Beneš, Němci a Německo II/2
-
Dvacet let komunálních voleb v ČR
-
1989 očima 30 slavných osobností
-
Komunální volby v roce 2018
-
Mediální manipulace a krize v ČT
-
Volného flákanec aneb Volič mezi politiky
-
Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby?
-
Jak se kdysi
-
Lidově, národně, křesťansky
-
Obrana před Babišem
-
Ne nestačí
-
Perestrojka v Šamotce
-
Kronika republiky 1969-2020
-
Ve stínu rudé hvězdy
-
Cesty ke vzdělání
-
Všichni jsou psychopati, jenom já jsem letadlo
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Politologie »
Politika, Společnost »
Česká a československá scéna
- Nakladatel
- Slon
- Rozměr
- 153 x 232 x 17
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 264
- datum vydání
- 18.11.2014
- isbn
- 978-80-7419-158-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 24.05.2018
- ean
- 9788074191589
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- 5 nejzajímavějších biografií a rozhovorů pro měsíc říjen
- Kavárna s vůní perníčků je ultimátní feel good román tohoto podzimu! | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce