Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen - Gabriela Seidlová Málková Nedostupné

Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení. Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností… Přejít na celý popis

Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou Nejkrásnější dětská kniha se vrací! Objevujte tajemství vesmíru a mimozemského života s úžasnými ilustracemi, z nichž některé svítí ve tmě! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení. Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto aktivit pro rozvoj předčtenářských i velmi raných čtenářských dovedností děti ve věku před nástupem do ZŠ. Kniha je určena odborníkům i studentům z řad psychologů, pedagogů, speciálních pedagogů logopedů, učitelů mateřských škol, ale i rodičům dětí předškolního věku, které zajímá problematika vzdělávacích pro-čtenářsky zaměřených intervencí.

Sdílet

Nakladatel
Togga
datum vydání
9.03.2016
ean
9788074760938
Počet stran
180
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-7476-093-8

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 161 Kč Nápověda