0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
This fascinating book looks at every aspect of the world of branding. With his customary flair and no-nonsense prose, he analyzes the problems facing today’s organizations, criticizes corporate misbehaviour where he finds it, praises those companies who seem to be building and sustaining brands successfully in our brave new world, and predicts… Přejít na celý popis
Čtěte první, ať nepřijdete o tajemství! Předobjednejte si nový kriminální příběh Leoše Kyši s podpisem! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Legendary Escapes
-
A Dictionary of Modern English Usage: the Classic First Edition (Oxford World´s Classics New Ed.)
-
A Little History of Philosophy
-
NOVINKA Grand Prix
-
NOVINKA Complete Calisthenics
-
Dumb Money
-
Moonshot : Inside Pfizer´s Nine-Month Race to Make the Impossible Possible
-
Magnificent Minds
-
On Women
-
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia. Volume II
-
Little Book of Valentino: The story of the iconic fashion house
-
Autonomy : The Quest to Build the Driverless Car and How it Will Reshape Our World
-
At The Top of the World
-
Why is Sex Fun?
-
Heavy Weather Sailing 8th edition
-
NOVINKA The Inner Game of Tennis
-
Night Sky Almanac 2023 : A Stargazer´s Guide
-
VAT Frauds (Carousel Frauds)
-
Bobby Fischer Teaches Chess
-
The Mythology Book
-
The Slavic Myths
-
The 33 Strategies of War
-
Guinness World Records 2025
-
What Every BODY is Saying
This fascinating book looks at every aspect of the world of branding. With his customary flair and no-nonsense prose, he analyzes the problems facing today’s organizations, criticizes corporate misbehaviour where he finds it, praises those companies who seem to be building and sustaining brands successfully in our brave new world, and predicts the future of branding.Incisive, invigorating and visionary, this analysis of our fast-evolving global marketplace comes from the guru described by The Financial Times as ‘the world’s leading practitioner of branding and identity’.No one interested in branding, marketing, business or contemporary culture will want to be without it.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE