Mezinárodní turismus
Mezinárodní turismus - Monika Palatková Nedostupné

Učebnice ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům VŠ a SŠ zaměřených na cestovní ruch, institucím zabývajícím se rozvojem turismu a cestovním kancelářím a hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Nové vydání knihy je kompletně aktualizováno s ohledem na vývoj… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Přátelství Sama a Sadie začalo v dětské nemocniční herně a vedlo k vytvoření brilantní videohry Ichigo. Předobjednejte si vítězný literární počin Goodreads Choice Awards 2022. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům VŠ a SŠ zaměřených na cestovní ruch, institucím zabývajícím se rozvojem turismu a cestovním kancelářím a hotelovým a dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. Nové vydání knihy je kompletně aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a související oblasti, kniha je rozšířena o téma letecké dopravy, podrobněji se autorka věnuje privátním subjektům turismu, výrazně rozšířena je kapitola o udržitelnosti mezinárodního turismu a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy a problémy mezinárodního turismu. Upravena je i řada dalších témat. První část knihy se věnuje analýze postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodním obchodě. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismuv podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a zejména vládních a mimovládních mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU v legislativní oblasti. Výklad je doplněn praktickými příklady.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240 x 14
jazyk
čeština
Počet stran
256
Vydání
2
isbn
978-80-247-4862-7
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.11.2013
ean
9788024748627

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda