0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech PDF ePUB
237 Kč s DPH
Jsme transparentní
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Užijte si Loutkáře, Bridgertonovi a další vybrané audioknihy se slevou až 40 %.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing v cestovním ruchu
-
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
-
Mezinárodní cestovní ruch
-
Management kvality služeb v cestovním ruchu
-
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu
-
Marketing management
-
Marketingový management destinací
-
Destinační management
-
Management kvality pro 21. století
-
Průvodcovské činnosti
-
Management
-
Kreativní copywriting
-
Projektový management
-
Finanční management
-
Projektový management
-
Moderní hotelový management
-
Základy teorie krizového managementu
-
Kreativní management v praxi
-
Management v ošetřovatelství
-
Management rizik projektů
-
Projektový management ve sportu
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich management
-
Sociologické aspekty managementu
-
Projektový management
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.