0.0 z 5 hvězdiček
Audiokniha (mp3)Audiokniha (mp3)
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu mp3
69 Kč s DPH
Jsme transparentní
...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník… Přejít na celý popis
Russ a Aurora se po jedné vášnivé noci znovu setkávají jako vedoucí letního tábora. Russ se snaží dodržet přísná táborová pravidla, zatímco Aurora si z toho hlavu nedělá. Dokážou vedle sebe v poklidu existovat, nebo jejich noc zažehla neuhasitelný požár? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Reklama ...vážně!? 4
-
Reklama ...vážně!? 2
-
Reklama ...vážně!? 3
-
Dívčí válka
-
Jan Werich (ne)známý
-
Delikatesy. Humorné úvahy z let šedesátých
-
Nové scénky Felixe Holzmanna
-
Ze hry do hry
-
Inscenace, které zaujaly (IV)
-
Tak se ti hlásím…
-
Vesele i vážně
-
Decentní večer Šimka a Soboty
-
...Mluviti stříbro - Miroslav Horníček tentokrát O RYBÁCH A ŘECE
-
Babí léto Jana Wericha
-
Velké maličkosti
-
Divadlo, divadlo, divadlo. Nikolaj Vasiljevič Gogol
-
Poklady z archivu
-
Povídky Šimka a Grosmanna 8
-
Ze Soboty na Šimka (2)
-
Hovory H
-
Miroslav Horníček v Šemanovicích
-
To byli pánové Šimek a Grossmann
-
Když jsou na to dva ...
-
Nashledanou v lepších časech
0.0 z 5 hvězdiček
Audiokniha (mp3)
...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola