Často kladené dotazy
-
Máte čtečku Kindle a nepřišla vám zakoupená e-kniha?
Je nutné povolit adresu. Nejprve se přihlaste ke svému účtu na amazon.com, poté klikněte na „Account & Lists“, následně na „Content & Devices“ a dále na „Preferences“. Níže uvidíte „Personal document settings“, na které klikněte. Po jejím načtení zvolte „Approved Personal Document E-mail list“, klikněte na „Add a new approved e-mail address“. Vepište @knihydobrovsky.cz a potvrďte tlačítkem „Add Address“.
-
Máte čtečku PocketBook a nepřišla vám zakoupená kniha?
Je třeba nejprve povolit adresu. Lze to učinit jednoduše prostřednictvím odkazu, který vám přijde na váš e-mail.
-
Kde najdu zakoupenou eknihu/audioknihu a jak si ji stáhnu?
E-kniha
Naleznete ji ve svém účtu po přihlášení, v sekci e-knihovna, kde si knihu můžete přes tlačítko “Soubory e-knihy” stáhnout ve vybraném formátu.
Audiokniha
Naleznete ji v sekci e-knihovna. Stažení probíhá přes tlačítko „Soubory audioknihy“.
-
Nedaří se mi e-knihu/audioknihu stáhnout, co mám dělat?
Někdy se e-kniha nestáhne okamžitě, zvláště u již dříve zakoupených e-knih. Požádáme vás o trpělivost a stahování po cca 10 minutách zopakujte. Pokud problém se stažením přetrvává kontaktujte zákaznickou podporu.
-
Mohu získat e-knihu v jiném formátu než je uveden u e-knihy?
E-knihy jsou dostupné pouze ve formátu, jenž je uveden v detailu e-knihy.
-
Je možné vytisknout si e-knihu?
V žádném případě není, jednalo by se o neoprávněné šíření a tedy o porušení zákona o autorských právech.
-
Jak zjistím, že je nějaký produkt skladem v určité prodejně?
Stav zboží uvidíte přímo u produktu v řádku s osobním odběrem si kliknete na modře označené „Vyberte prodejnu“ tím rozbalíte seznam prodejen, kde uvidíte skladové zásoby ve všech prodejnách Knihy Dobrovský.
-
Kde najdu telefon na prodejnu?
Na prodejny se k nám bohužel nelze dovolat, telefonní kontakty na pobočky nejsou veřejné. Je to z toho důvodu, že chceme, aby se knihkupci maximálně věnovali zákazníkům v prodejnách. Pokud ale potřebujete cokoliv řešit s prodejnou, zavolejte nám na zákaznickou podporu a my to rádi vyřešíme. :)
-
Lze v prodejnách Knihy Dobrovský uplatnit poukázky Beta Dobrovský?
Ne, v současné době poukázky Beta Dobrovský nepřijímáme. Informace o možnostech platby najdete v sekci „Vše důležité“.
-
Mohu si zboží nechat přeposlat z jedné prodejny na druhou?
Každá prodejna má vlastní sklad, proto není možné zboží přesouvat mezi jednotlivými knihkupectvími. Objednávat tedy můžete na prodejnu, kde je daný produkt skladem.
-
Pro objednávku z e-shopu se můžete stavit hned, jak vám dorazí SMS a e-mail s informací, že je připravená k odběru. Připravte si prosím číslo objednávky. Produkty nachystáme k odběru zpravidla do 24 hodin od odeslání objednávky.
-
Zboží s osobním odběrem si lze objednat na ty prodejny, kde je zboží aktuálně skladem. Informace o skladovosti zjistíte u detailu produktu.
-
Pokud je na vybrané pobočce zboží skladem, mohu si jej vyzvednout okamžitě?
Zboží z e-shopových objednávek musí projít systémovým zpracováním. Proto je třeba počkat na oznámení, že si objednávku můžete vyzvednout. Pokud nechcete vyčkávat na objednávku a je zboží označené skladem, můžete na prodejně realizovat přímý nákup bez zarezervování zboží.
-
Jaké jsou výhody členství v Klubu Knihy Dobrovský?
- slevové kódy k narozeninám a svátku
- e-knihy za nákupy jako dárek
- slevové poukázky za nasbírané nákupy
- sezónní akce a plno dalších zajímavých akcí jen pro členy Klubu
-
Kolik bodů za nákup získám?
Nákup v kamenné prodejně
- za každou zaplacenou 1 Kč získáte 1 bod. Pokud při nákupu uplatníte jakoukoliv slevu, získáte jeden bod za každých 2,70 Kč.
Nákup přes e-shop
Vzhledem k tomu, že ceny na e-shopu jsou o 10 % nižší než v prodejně, je nákup přes e-shop se slevou, což znamená, že za každých 2,70 Kč získáte jeden bod.
-
Kdy se body za nákup zobrazí na mém kontě?
Vaše klubové body se načtou do 30 pracovních dní.
Co dělat, když se body po uplynutí 30 pracovních dní nepřičetly?
Zašlete číslo své klubové karty, číslo objednávky či případně fotografii účtenky na e-mail: klub@knihydobrovsky.cz a vše společně vyřešíme.
-
Zapomněl/a jsem při nákupu předložit kartu. Je možné body za nákup připsat zpětně ?
Ano. Stačí nám zaslat číslo vaší klubové karty, číslo vaší objednávky, případně fotografii účtenky celého nákupu, a to na email: klub@knihydobrovsky.cz. Na základě toho vám body připíšeme na klubové konto. Zpětné přičtení je možné pouze za období, kdy je zákazník členem klubu.
-
Kde získám plastovou kartičku?
Plastové kartičky již nezasíláme, svoji kartu naleznete po přihlášení do svého klubového konta. Kartu můžete na prodejně předložit v mobilním telefonu nebo obsluze nadiktovat číslo vaší kartičky. Pokud se vám nedaří číslo karty dohledat, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu nebo email: klub@knihydobrovsky.cz, kde Vám kolegové číslo karty rádi řeknou. Svoji kartu najdete také po přihlášení do mobilní aplikace KDčko, kde ji budete mít vždy po ruce.
-
Kdy obdržím narozeninovou a sváteční slevu a jak ji mohu uplatnit?
Pokud máte na vašem klubovém kontě vyplněné datum narození a telefonní číslo, v den vašich narozenin a svátku vám zašleme dárek prostřednictvím SMS a e-mailu v podobě slevy na nákup.
Kamenná prodejna
Slevu ve formě SMS na NAROZENINY: -20 % a SVÁTEK: -15 % na nákup v kamenné prodejně není možné využít na objednávky přes e-shop s osobním odběrem na prodejně. Slevu v kamenné prodejně lze uplatnit PO PŘEDLOŽENÍ KLUBOVÉ KARTIČKY a SMS zprávy. Slevy se nedají kombinovat a neplatí na již zlevněné zboží o více než 20 %
E-shop
K nákupu na e-shopu využijte unikátní slevový kód, který obdržíte prostřednictvím e-mailu. Slevy NAROZENINY a SVÁTEK: -15 % na e-shop, lze uplatnit na celý nákup s výjimkou dárkových knižních poukazů, čteček elektronických knih a zboží zlevněného o více než 20 %
V případě, že na svém kontě nemáte datum narození uvedené a přejete si ho tam dodatečně uvést za účelem zasílání slevy na váš svátek a narozeniny, pošlete nám ho na email: klub@knihydobrovsky.cz a my vám konto rádi upravíme.
-
Za kolik bodů si mohu vygenerovat poukaz?
Po přihlášení do svého klubového konta máte možnost vygenerovat si slevové poukázky na nákup přes e-shop či na nákup s osobním odběrem v prodejně.
E-shop
- 100Kč voucher / 2000 bodů
- 200Kč voucher / 4000 bodů
- 500Kč voucher / 7000 bodů
Uplatnit lze pouze na e-shopu a jeho platnost je jeden rok. Platí na veškerý sortiment e-shopu, včetně zlevněného zboží nebo e-knihy. Poukázky nelze kombinovat. Platí pouze na objednávky se zasláním zvolenou dopravní společností / tedy neplatí na osobní odběr. Kód, který se vám vygeneruje si zadáte v košíku vaší objednávky.
Odběr v prodejně
- 100Kč voucher / 1250 bodů
- 200Kč voucher / 2500 bodů
- 500Kč voucher / 6250 bodů
Uplatnit lze v prodejně, pro osobní nákup a objednávky přes e-shop s osobním odběrem. Platnost poukázky je 3 měsíce. Pro její uplatnění je nutné ji vytisknout nebo číslo poukázky předložit při nákupu v prodejně společně s klubovou kartou.
-
Kde si mohu poukaz za nasbírané body vygenerovat?
Slevový poukaz si vygenerujete po přihlášení do svého konta na stránce www.knihydobrovsky.cz/klub.
Vygenerovaný poukaz je nutné buď vytisknout, předložit v elektronické podobě (například ve vašem mobilním telefonu), nebo si jeho číslo opsat a předložit ho při nákupu u pokladny.Slevový poukaz je vázaný na klubovou kartičku, proto je potřeba při uplatnění poukazu zároveň předložit i klubovou kartu.
Slevový kód platný na e-shopu vygenerujete na téže stránce, kde ho posléze najdete níže v části Moje poukázky – tam se zobrazí i jeho znění. Kód poukázky zadejte v košíku do pole "Mám slevový poukaz".
-
Jak uplatnit poukaz za nasbírané body?
Poukaz lze uplatnit při nákupu v kamenné prodejně nebo na e-shopu při osobním odběru.
Kamenná prodejna
Při vyzvednutí objednávky pak stačí poukaz předložit a jeho hodnota vám bude odečtena od ceny objednávky.
E-shop
Pokud máte poukaz na e-shop v podobě kódu, stačí ve virtuálním košíku zvolit možnost „Mám slevový poukaz“ a zde jej uvést. Cena se vám automaticky přepočítá. Elektronické poukazy nelze využít při osobním odběru.
-
Je možné využití jiných slevových programů a poukazů (ISIC, Sphere, apod.) společně s klubovou kartou?
Ano, naši klubovou kartičku můžete využít společně s dalšími slevami.
-
E-knihu, kterou od nás obdržíte jako dárek za nákup, naleznete po přihlášení do svého konta pod záložkou „E-KNIHOVNA“. E-knihu si odtud můžete stáhnout v potřebném formátu a na svém kontě ji budete mít neustále k dispozici.
-
Kdy bude e-kniha, připsána na mém kontě?
E-kniha, za nákupy v předešlém měsíci, je připsána vždy do 16. dne následujícího měsíce. Pokud přesto nebude e-kniha na vašem klubovém kontě, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu, která vše prověří a e-knihu vám připíše na účet.
-
Ztratil/a jsem klubovou kartičku. Mohu získat novou?
Plastové kartičky již nezasíláme, svoji kartu naleznete po přihlášení do svého klubového konta. Kartu můžete na prodejně předložit v mobilním telefonu nebo obsluze nadiktovat číslo vaší kartičky. Pokud se vám nedaří číslo karty dohledat, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu nebo email: klub@knihydobrovsky.cz, kde vám kolegové číslo karty rádi řeknou.
-
Jaká je platnost nasbíraných bodů?
Platnost bodů, které získáte za nákup, je vždy 2 roky od data, kdy vám byly na konto připsány. Starší body jsou automaticky z konta odstraněny.
-
Je členství v Klubu Knihy Dobrovský zdarma?
Ano, členství v Klubu Knihy Dobrovský je zcela zdarma a není podmíněno pravidelným nákupem.
-
Jsou papírnictví Familio součástí Klubu Knihy Dobrovský?
Ano, v papírnictvích Familio se lze do našeho Klubu zaregistrovat, čerpat jeho benefity, i uplatňovat poukázky. Platí zde stejné podmínky Klubu jako v knihkupectvích Knihy Dobrovský.