Black Box Thinking

Autor Matthew Syed

Black Box Thinking - Matthew Syed Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
Dobrá záložka 138 - ZÁHADNÁ na hradě ukrytá

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 138 - ZÁHADNÁ na hradě ukrytá

Deník mladého přírodovědce

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 348 Kč

Deník mladého přírodovědce

What links the Mercedes Formula One team with Google? What links Dave Braisford's Team Sky and the aviation industry? What is the connection between the inventor James Dyson and the footballer David Beckham? They are all Black Box Thinkers. Whether developing a new product, honing a core skill or just trying to get a critical decision right,… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

What links the Mercedes Formula One team with Google?

What links Dave Braisford's Team Sky and the aviation industry?

What is the connection between the inventor James Dyson and the footballer David Beckham?

They are all Black Box Thinkers.

Whether developing a new product, honing a core skill or just trying to get a critical decision right, Black Box Thinkers aren't afraid to face up to mistakes. In fact, they see failure as the very best way to learn. Rather than denying their mistakes, blaming others or attempting to spin their way out of trouble, these institutions and individuals interrogate errors as part of their future strategy for success.

How many of us, hand on heart, can say that we have such a healthy relationship with failure?

Learning from failure has the status of a cliche, but this book reveals the astonishing story behind the most powerful method of learning known to mankind, and reveals the arsenal of techniques wielded by some of the world's most innovative organizations. Their lessons can be applied across every field - from sport to education, from business to health.

Using gripping case studies, exclusive interviews and really practical takeaways, Matthew Syed - the award-winning journalist and best-selling author of Bounce - explains how to turn failure into success, and shows us how we can all become better Black Box Thinkers.

Sdílet

Nakladatel
Hodder & Stoughton
Rozměr
154 x 235 x 24
jazyk
angličtina
Počet stran
344
Hmotnost
456 g
isbn
978-1-4736-1378-2
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
ean
9781473613782

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda