Destinační management E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

 Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu… Přejít na celý popis

Ana Huang: Král hněvu Dante Russo, bezohledný a arogantní miliardář, se ocitá v nečekaném zasnoubení s krásnou dědičkou šperkařského impéria, Vivian Lau. Co začíná jako vydírání, se mění v něco, co Dante nemůže ignorovat... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

 Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace.

Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti.

Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace).

Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR. 

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
344
datum vydání
1.01.2022

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 382 Kč Nápověda