0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech PDF ePUB
339 Kč s DPH
Jsme transparentní
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a… Přejít na celý popis
Vyberte si z našeho výběru knih, audioknih, ale i CD všech možných žánrů včetně thrillerů nebo třeba dětské literatury.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingový výzkum
-
Moderní marketingová komunikace
-
Strategický marketing
-
Marketing management
-
Základy marketingu
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Moderní marketingová komunikace
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Marketingová komunikace
-
Marketingový výzkum
-
Obsahový marketing
-
Emoce v marketingu
-
Internetový marketing
-
Výzkum médií
-
Mezinárodní marketing
-
Tohle je marketing!
-
Online marketing
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
Public relations - moderně a účinně
-
Řízení neziskových organizací
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Moderní hotelový management
-
Marketingový plán na jednu stránku
-
Marketing bez reklamy
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.