Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autor Roman Kozel

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel Nedostupné

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autor Roman Kozel

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a… Přejít na celý popis

Dárek na poslední chvíli? Poukázky do knihkupectví Nekupujte dárky na pumpě! Elektronické dárkové poukázky vás zachrání i 24. prosince ve čtyři odpoledne! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
172 x 247 x 22
jazyk
čeština
Počet stran
304
Vydání
1
isbn
978-80-247-3527-6
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.12.2011
ean
9788024735276

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda