0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB
199 Kč s DPH
Jsme transparentní
Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy… Přejít na celý popis
Dětství v nefunkční rodině, osobní i profesní selhání, odhodlání, vděk a touha vzít život do svých rukou. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Umění vyjednávat a přesvědčit v obtížných situacích
-
Umění přesvědčivé komunikace
-
Jak překonat nesouhlas. Zásady vyjednávání s lidmi, s nimiž nelze vyjednávat
-
Jak se asertivně prosadit
-
Síla pozitivního přístupu
-
Tucet rad, jak být úspěšnější v práci
-
Prokrastinace: Odklad, který mrzí
-
Odhalte manipulující trikaře
-
Mluvená mateřština
-
Jak prodávat z očí do očí
-
Jak mnohem lépe prodávat
-
101 rad pro úspěšný prodej
-
Naučte se psát zprávy a návrhy
-
Jak začít prodávat na internetových bazarech
-
4 CESTY DUŠE
-
Škola úspěchu
-
Zakázané přesvědčovací techniky
-
Nikdy nedělej kompromis
-
Vidím do tebe! Už vím, jak funguješ
-
Protivná blondýna radí, jak prokouknout triky obchodníků
-
Jak uspět při obchodním telefonování
-
Komunikace a prezentace
-
Umění války
-
Domluvit se dá s každým
Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingovém mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace včetně zvládání námitek; typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu.
A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom, jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte.
Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola