4.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

ANO, ANO Molly je zpět! Tato série mě nadchla, po prvním díle, který rozdělil čtenáře na dva tábory jsem se neskutečně těšila, co nám NITA PROSE přichystá. A myslím, že tomu, tak bude i dál… Pokud se Ti, odvážní co se jim první díl nelíbil, pustí do druhého… :-) Autorka vytvořila zajímavou, neotřelou hlavní hrdinku, která je svá a jiná. Věřím, že to někomu nemusí sednout. Ale já jsem si „divnou“ Molly nemohla nechat ujít a hned jak vyšla musela jsem ji mít. Mě se tohle líbí. …A opět mě nezklamala, hltala jsem každé slovo a nechala se unášet vyšetřováním, ke kterému se Molly tak nějak aniž by chtěla přimotala. Ale myslím, že detektiv Starková nakonec byla ráda, že Molly má. Její postřehy a detaily, kterých si všimne jen ona, pomohly toto vyšetřování vraždy slavného spisovatele, který náhle zemřel v hotelu ve kterém Molly už pár roků pracuje, rozlousknout. Flashbacky do minulosti, kdy ještě žila s babičkou a co se stalo s její mámou byly osvěžující a ráda jsem si spojovala malými střípky Mollynu minulost. Hodně toho bylo vysvětleno, takže kdo bude chtít pochopí i to proč je Molly, tak jiná a jak je vlastně dobrá, že se nevzdala a dostala se tam kam chtěla. V minulému díle byla ještě Molly sama, teď už má přes 3 roky přítele Juana Manuela, se kterým už i žije. Moc jsme se o něm nedozvěděli, protože vycestoval za rodiči do Mexika, ale myslím, že v dalším díle už si ho užijeme naplno. Jedná se o pomalou, ale velmi čtivou detektivku, která bude spíše čtením pro ženy.

• Lucie Ossendorf registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Dle mého názoru je tento druhy díl slabší než Pokojska. Koupila jsem si jen proto, ze jsem cetla první dil a byla jsem zvedava co se odehraje v druhém díle. Opět lehka detektivka ve stylu Agathy Ch. Dost otravne neustále opakování co “rikala babicka”….