4.6 z 5 34 hodnocení čtenářů

21× 5 hvězdiček 11× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Adéla Vrbová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížku jsem začala číst s naprosto nulovým očekáváním, o to víc jsem byla překvapená. Opravdu mě to chytlo, zajímavý příběh, prostředí celého příběhu naprostá bomba, zápletka super, místy sice trošku zdlouhavý děj, ale ničemu to příliš nevadilo. Bylo to zase trošku něco jiného, než jsem četla v posledních měsících. Co mě opravdu bavilo, tak skvělé dialogy mezi postavami. Ty jsou velmi dobře napsané. Prostě celkově je to velmi dobrá kniha, určitě ji vřele doporučuji. A po událostech, které se odehrály na konci příběhu, se už nemůžu dočkat na další díl. Už aby tu byl :D

• Ronii registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Kniha byla čtivá, je krátká ale vůbec mi to nevadilo. Děj krásně navazoval a plynul. Konec by teda snesl par stránek navíc, ten byl na můj vkus moc uspěchaný. Tempest vychovávána po smrti své matky ohaři. Cvičí celý život na zkoušku, aby se stala první ženskou ohařkou. Ohař je někdo jako královská garda. Tempest zkoušku složí a tím upoutá pozornost krále Destina. Destin má s Tempest své vlastní plány. Mladá ohařka je však chytrá a uzavře s králem dohodu. Tempest je vyslána na misi. Má zabít a získat srdce šprýmaře (vůdce mňeňavců). Dostane se do lesa kde vstoupí na území mňeňavců. Náhle se ocitá v zajetí a ona má příležitost zjistit více informaci o jejich plánech a více informaci o šprýmaři. Na scénu přichází lišák který se ji snaží ukázat skutečnost. Jak to dopadne ? Na jaké straně Tempest skončí? Najde šprýmaře? Další a další otázky. Mužů vám jen doporučit ať si knihu přečtěte. Rozhodně za to stojí.

• Kávislačka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Knihu jsem si zakoupila hlavně kvůli krásné obálce, a o to více jsem nadšená, že se kniha i nádherně četla! Neměla jsem žádné očekávání a naopak mě překvapila. Postavy i děj je parádní, ale příběh je stále otevřený a vypadá to na pokračování :)

• Petra Šnajdová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

To bylo tak skvělé, potřebuji další díl.

• Jana Brůnová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Paní ta knížka mě uchvátila a jelikož má jen 299 stran byla to opravdu taková jednohubka jak někdo řekl v recenzích ale za mě fakt dobrá kniha uchvátila mě hned ze začátku moc se těším na další dil

• Ester registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tato kniha zcela nesplnila, má očekávání, která jsem od ní měla. I když to bylo celkem dobré čtení (přečetla jsem jí na jedno posezení!), jako by tomu něco chybělo. I když se četla rychle, děj byl neuvěřitelně předvídatelný. Absolutně žádné zvraty nebo intriky, které by vás udržely v napětí. Některé postavy byly super, ale zrovna ty dvě hlavní podle mě dost nevýrazné. Také jsem moc nefandila tomu, jak to mezi nimi skončilo. Jednou z mých nejoblíbenějších postav je zatím vlastně král Destin - doufám, že se s ním v dalších knihách setkám častěji, protože si mi sedl nejvíce. Nicméně v sérii budu pokračovat, na léto je to super čtení. Je docela solidní začátek fantasy série, ve které se objevují zabijáci, měňavci a politické intriky.

• Tereza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

U této knihy mě zaujala hlavně obálka (nebudu lhát :D). Neměla jsem absolutně žádná očekávání, co se příběhu týče a byla jsem mile překvapená. Četla se dobře, zvládla jsem jí za jedno odpoledne. Děj je dost předvídatelný, ale pro mě to bylo opravdu čtení pro oddych, takže mi to vyhovovalo. Kdybych chtěla knížku k přemýšlení, sáhla bych po jiné, ale takhle je to za mě super a těším se další díl (doufám, že pak vyjde i třetí).

• Zuzana Havličková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Na knize mě nejprve zaujal vydařený přebal ve stylu anime. Příběh samotný byl lehce rozvláčný, ale zajímavý, se zápletkou a četl se dobře. Jsou zde hezky popsané postavy a jejich charaktery, snad bych jen přidala více barvitějšího popisu okolí. Na knize mi nic nevadilo, jedinné co mě zklamalo byl konec. Oproti pomalejšímu tempu v příběhu, byl konec příliš rychlý a původní zlo zůstalo jasně nepotrestáno. Viděla bych to buď na dopsání druhého dílu, pak by byl takovýto konec v pořádku, nebo ev alespoň přidání ještě jedné kapitoly. ☺

• Lucie Hegrová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

těším se na pokračování

• Booksdreamerss.r.o registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Začátek vás uvede do děje v minulosti a pak už s Tempest pokračujete v přítomnosti. Kde se jako dospělé po řádném výcviku dostává možnosti, stát se úplně první ohařkou v historii. Ta cesta však není bez boje, a to je jen začátek. 😉Celá tato část je doplněna i pohled krále, což mě překvapilo a jsem zvědavá, jestli se objeví i v dalším díle od něj něco víc. Když se pak naskytne možnost, najít a zničit ty co ji zabily matku, jde do ostrého střetu se světem, o kterém si jen myslela, že ho zná. Jenže se nemůže vrátit s prázdnou, jinak ji čeká cesta do područí krále. Ten si z ní chce udělat budoucí královnu. Ovšem je opravdu všechno, co jí učily a vtloukaly od mala do hlavy pravda? Nebo je to obří lež, která jí může zlomit srdce. Lišáka a ostatní si prostě zamilujete. Ten svět plný polovičních lidí a zvířat si vás naprosto získá. A když k tomu dáte i Pyreho🔥🦊, nejde odolat.❤️Další boží dvojici v nové romantasy, jenž si mě k sobě naprosto připoutala.