0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Pracujete ve školství, vedete nebo chcete vést ostatní a přitom potřebujete občas poradit, jak vést sami sebe? Pak je publikace Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství určena právě (ale nejen) vám. Text knihy je kombinací teoretických východisek a reflexe současné praxe s uvedením řady příkladů, podnětů k zamyšlení, návodů i… Přejít na celý popis
Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Klíč k účinnému vedení lidí
-
Vedení lidí, týmů a firem
-
Motivace a odměňování pracovníků
-
Vedení lidí, týmů a firem
-
Výběr pracovníků do týmu
-
Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci
-
Znalostní management a proces jeho zavádění
-
Kompetence leadera školy
-
Manažerské znalosti a dovednosti pro sestry
-
Umění prodávat
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Management cestovních kanceláří a agentur
-
Jak vést ženský tým
-
Diagnostické metody v personalistice
-
Práce na dálku
-
Radikální otevřenost
-
Osobnostní management
-
Fantastické finance
-
Vedení nových pracovníků v ošetřovatelské praxi
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Leadership & management development
-
Základy teorie krizového managementu
-
Strategický marketing
-
AKCE Jak na sítě
Pracujete ve školství, vedete nebo chcete vést ostatní a přitom potřebujete občas poradit, jak vést sami sebe? Pak je publikace Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství určena právě (ale nejen) vám. Text knihy je kombinací teoretických východisek a reflexe současné praxe s uvedením řady příkladů, podnětů k zamyšlení, návodů i testů, které vám umožní zjistit vaše momentální nastavení. Pro přehlednost je celá publikace rozdělená do tří kapitol: Sebepoznání; Práce s časem a Problematika stresu a syndromu vyhoření.
První kapitola je zaměřená na vysvětlení významu sebepoznání pro efektivní práci ředitele školy, druhá je pak zamyšlením nad základní otázkou, co je čas a jak ho využít ve prospěch plnění dlouhodobých a krátkodobých cílů ředitelů škol. Třetí kapitola se věnuje zejména problematice syndromu vyhoření v návaznosti na vliv stresu.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.