0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení V pondělí 14. 7. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
108 Kč s DPH
Běžně 121 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Obsahuje vystřihovací papírový modely H.Hurricane Mk.I a Messerschmitt Bf 109E v měřítku 1:48 a popis jejich účasti v Bitvě o Británii. Hlavními protagonisty soubojů stíhacích letadel v Bitvě o Británii v roce 1940 byly vedle Spitfiru Mk.I na britské straně, letouny H.Hurricane Mk.I, které svým počtem ve stavu RAF Spitfiry převyšovaly.… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Obsahuje vystřihovací papírový modely H.Hurricane Mk.I a Messerschmitt Bf 109E v měřítku 1:48 a popis jejich účasti v Bitvě o Británii. Hlavními protagonisty soubojů stíhacích letadel v Bitvě o Británii v roce 1940 byly vedle Spitfiru Mk.I na britské straně, letouny H.Hurricane Mk.I, které svým počtem ve stavu RAF Spitfiry převyšovaly. Jejich hlavním protivníkem byl vynikající Messerschmitt Bf 109E. V publikaci jsou přiblíženy i osudy dvou pilotů na těchto strojích. Náš P/O Emil Fechtner posléze vybojoval během letecké bitvy o Británii 4 jisté, 1 pravděpodobný sestřel a 1 poškození a stíhací eso Luftwaffe Adolf Galland, který se stal se nejúspěšnějším německým stíhacím pilotem v období od 10. července do 31. října 1940 (což je britské vymezení letecké bitvy) a sestřelil 35 letadel. Vystřihovánka nabízí postavení detailního modelu včetně interieru obou pilotů
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Encyklopedie »
Věda a technika »
Válečná a vojenská technika »
Válečná letadla
- Nakladatel
- Jakab
- Rozměr
- 210 x 297 x 5
- datum vydání
- 6.12.2019
- ean
- 9788076480070
- Počet stran
- 20
- Hmotnost
- 110 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7648-007-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.