0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Whether you''re standing up in front of a crowd at a conference or chatting with a colleague on Zoom, storytelling is the most effective way to get your point across. It works in 90 second Superbowl TV spots, it works in 10 second social media formats, and it works in that email you have to fire off in 5 seconds flat.Why? The short answer is… Přejít na celý popis
Užijte si skvělý výběr bestsellerů, které do konce března zakoupíte se slevou až 50 % v prodejnách i na e-shopu!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Whether you''re standing up in front of a crowd at a conference or chatting with a colleague on Zoom, storytelling is the most effective way to get your point across. It works in 90 second Superbowl TV spots, it works in 10 second social media formats, and it works in that email you have to fire off in 5 seconds flat.Why? The short answer is that people don''t make decisions based on logic. They make decisions based on emotions. To persuade, influence and inspire, you need to make an emotional connection. And storytelling is the best way of doing that.Journalist-turned-business coach Mark Edwards has developed his own methodology - SUPERB - for telling compelling stories at work. From the classic Hero''s Journey to why we all need to Save a Cat, Best Story Wins shows how storytelling will make better communicators of us all.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Hmotnost
- 204 g
- isbn
- 978-1-80081-577-3
- Počet stran
- 256
- datum vydání
- 13.06.2024
- ean
- 9781800815773
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.