Bibliographic: 100 Classic Graphic Design Books
Bibliographic: 100 Classic Graphic Design Books - Jason Godfrey Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Bibliographic: 100 Classic Graphic Design Books is a unique, absorbing compilation of the best design books of the last 100 years. Covering a huge range of material - from historic titles by pioneering type foundries to the best of recent monographs from today's leading studios - it provides a striking insight into the evolution of graphic… Přejít na celý popis

Leoš Kyša: Syndikát Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Bibliographic: 100 Classic Graphic Design Books is a unique, absorbing compilation of the best design books of the last 100 years. Covering a huge range of material - from historic titles by pioneering type foundries to the best of recent monographs from today's leading studios - it provides a striking insight into the evolution of graphic design in the twentieth century. Classic graphic design manuals by László Moholy-Nagy and Josef Müller-Brockmann are included, alongside groundbreaking instructional titles on advertising and corporate identity. Monographs designed by and covering the major individuals and studios of the era - from A.M. Cassandre and Alexey Brodovitch to Stefan Sagmeister and Peter Saville - are explored, along with seminal anthologies on trademark design, Polish film posters, the impact of the avant-garde and more. All titles, whether classic histories of Bauhaus design or rarely seen sourcebooks of symbols and type, are illustrated with a wide selection of spreads and their covers, all in colour.

Sdílet

Nakladatel
Laurence King
datum vydání
27.11.2009
ean
9781856695923
Počet stran
224
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
isbn
978-1-85669-592-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda