Etiketa pro lékaře, zdravotníky a pomáhající profese

Etiketa pro lékaře, zdravotníky a pomáhající profese

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

447 Kč s DPH
Běžně 499 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Kniha ETIKETA PRO LÉKAŘE, ZDRAVOTNÍKY A POMÁHAJÍCÍ PROFESE z pera zkušeného autora knih o etiketě je komplexním dílem zahrnujícím všechny oblasti etikety světa medicíny. V posledních letech jsme svědky zásadní proměny vztahu zdravotnického personálu k pacientům a veřejnosti. Zvyšují se standardy chování vůči klientům, osobní péče, důraz na… Přejít na celý popis

Čas na nový diář. Rok 2025 klepe na dveře Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha ETIKETA PRO LÉKAŘE, ZDRAVOTNÍKY A POMÁHAJÍCÍ PROFESE z pera zkušeného autora knih o etiketě je komplexním dílem zahrnujícím všechny oblasti etikety světa medicíny. V posledních letech jsme svědky zásadní proměny vztahu zdravotnického personálu k pacientům a veřejnosti. Zvyšují se standardy chování vůči klientům, osobní péče, důraz na ochranu důstojnosti a práv klientů, estetické prostředí, šetrnost procedur, samozřejmostí se stává spolupráce s pacientem, jeho informovanost o průběhu léčby a její prognózy. Ne všude je laťka posazena tak vysoko, protože stereotypy chování, které provázely léčebný proces v uplynulých desetiletích, jsou mnohde ještě silně zažity. Kniha vede lékaře, sestry a další složky zdravotnické profese ke vstřícnému, ohleduplnému a empatickému chování. Upozorňuje na důležitost správné komunikace s klienty, protože porozumění slovům lékaře je předpoklad spolupráce. Vztah pacienta a lékaře je specifický, od paternalistické dospěl k partnerské formě, která akcentuje lidská práva, svobodnou volbu alternativních léčebných možností i volbu lékaře. Autor vysvětluje, že hlavním cílem komunikace s pacientem je získání jeho důvěry, neboť jedině tak se bude pacient aktivně podílet na léčbě, bude trpělivě snášet nezbytné procedury a podrobovat se léčebnému režimu. Kniha věnuje pozornost i ošetřovatelské praxi a sociálním službám jako návazným a doplňujícím oblastem primární léčebné péče. Mezi tématy najdeme i pravidla etikety při různých příležitostech, jichž se lékaři účastní, základy etikety při kontaktních situacích, společenských akcích, recepcích, večeřích či kongresech. V knize se objeví i významné osobnosti české medicíny, jako kardiochirurg Jan Pirk, vynikající chirurg Pavel Pafko, předseda České internistické společnosti Richard Češka, přední český psychiatr Cyril Höschl a další dlouholetí praktici, kteří se podělí se čtenáři o své zkušenosti s etiketou ve zdravotnictví.

 

Sdílet

Nakladatel
EEZY
Rozměr
199 x 251 x 21
datum dotisku
15.11.2021
ean
9788090810143
Počet stran
280
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
datum vydání
8.11.2021
isbn
978-80-908101-4-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 447 Kč Nápověda