4.8 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 2. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
738 Kč s DPH
Běžně 825 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Learn to design, build, and scale products consumers can’t get enough of How do today’s most successful tech companies-Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla-design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently than most tech… Přejít na celý popis
Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Radical Candor
-
The Everything War
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
-
Gung Ho!
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
Principles
-
NOVINKA The Art of War
-
Growth. A Reckoning
-
An Ugly Truth : Inside Facebook´s Battle for Domination
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
NOVINKA Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes are High, Third Edition
-
Success Habits : Proven Principles for Greater Wealth, Health, and Happiness
-
Drive : The Surprising Truth About What Motivates Us
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Power and Prediction: The Disruptive Economics of Artificial Intelligence
-
Hegarty on Advertising
-
Tribe of Mentors : Short Life Advice from the Best in the World
-
Optimal: How to Sustain Excellence Every Day
-
Brand it Like Serhant
-
Liftoff
-
The Chancellor: The Remarkable Odyssey of Angela Merkel
-
Dare to Lead
-
How to Think Like an Economist
-
Hidden Potential
Learn to design, build, and scale products consumers can’t get enough of How do today’s most successful tech companies-Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla-design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently than most tech companies. In INSPIRED, technology product management thought leader Marty Cagan provides readers with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization, and how to discover and deliver technology products that your customers will love-and that will work for your business. With sections on assembling the right people and skillsets, discovering the right product, embracing an effective yet lightweight process, and creating a strong product culture, readers can take the information they learn and immediately leverage it within their own organizations-dramatically improving their own product efforts. Whether you’re an early-stage startup working to get to product/market fit, or a growth-stage company working to scale your product organization, or a large, long-established company trying to regain your ability to consistently deliver new value for your customers, INSPIRED will take you and your product organization to a new level of customer engagement, consistent innovation, and business success. Filled with the author’s own personal stories-and profiles of some of today’s most-successful product managers and technology-powered product companies, including Adobe, Apple, BBC, Google, Microsoft, and Netflix-INSPIRED will show you how to turn up the dial of your own product efforts, creating technology products your customers love. The first edition of INSPIRED, published ten years ago, established itself as the primary reference for technology product managers, and can be found on the shelves of nearly every successful technology product company worldwide. This thoroughly updated second edition shares the same objective of being the most valuable resource for technology product managers, yet it is completely new-sharing the latest practices and techniques of today’s most-successful tech product companies, and the men and women behind every great product.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- John Wiley & Sons Inc
- Hmotnost
- 664 g
- isbn
- 978-1-119-38750-3
- Počet stran
- 368
- datum vydání
- 30.01.2018
- ean
- 9781119387503
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE