Jak jsem šel pro mléko a vrátil se s kolem

Autor Jochen Mai

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

336 Kč s DPH
Běžně 375 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Všichni se dnes a denně musíme rozhodovat. Řada rozhodnutí nemá na náš život nijak zásadních vliv, někdy jde ale o hodně, ba o všechno. A některá naše rozhodnutí jsou tak bláznivá, že jim zpětně sami skoro nemůžeme uvěřit. Ale jak vlastně proces rozhodování funguje a co ho ovlivňuje? Proč se dnes rozhodneme takto – a zítra úplně jinak?… Přejít na celý popis

BLACK FRIDAY | Sleva 20 % ve všech našich knihkupectvích Nakupte v pátek 29. listopadu v našich knihkupectvích vánoční dárky se slevou 20 %! Pouze jeden den! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Všichni se dnes a denně musíme rozhodovat. Řada rozhodnutí nemá na náš život nijak zásadních vliv, někdy jde ale o hodně, ba o všechno. A některá naše rozhodnutí jsou tak bláznivá, že jim zpětně sami skoro nemůžeme uvěřit. Ale jak vlastně proces rozhodování funguje a co ho ovlivňuje? Proč se dnes rozhodneme takto – a zítra úplně jinak? Rozhodují se ženy jinak než muži? Jsou spontánní rozhodnutí lepší než ta důkladně promyšlená? A pokud ano, proč? Autor se v první části knihy se zabývá (nejen) výše uvedenými otázkami a hledá na ně odpovědi, ve druhé pak nabízí konkrétní praktické techniky a metody, jež mohou čtenářům rozhodovací proces usnadnit. Pojmenovává rovněž typické chyby, jichž se při rozhodování dopouštíme, a ukazuje, jak se jim příště můžeme vyhnout. K lepšímu pochopení vlastních cílů a tedy i ke snazšímu rozhodování napomůže i několik testů. Jedná se o velmi praktickou a zábavně napsanou knihu nejen pro ty, kdo mají s rozhodováním problémy. Jochen Mai je ekonomický novinář a soukromý poradce pro oblasti social media, corporate blogs, employer branding a komunikace na sociálních sítích. Vyučuje rovněž na vysokých školách. Jeho blog karrierebibel.de získal v roce 2009 cenu Lead-Award. Je žádaných řečníkem, účastníkem diskusí a odborníkem na sociální média. Vydal řadu úspěšných knih.

Sdílet

Nakladatel
PORTÁL
Rozměr
132 x 202 x 19
jazyk
čeština
Počet stran
240
datum vydání
1.01.2018
isbn
978-80-262-1379-6
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
18.12.2019
ean
9788026213796

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Terezie Skalická registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    Knížka není špatná. Téma je rozhodně zajímavé, ale zcela mi nevyhovuje způsob, jakým se autor s tímto tématem potýká. Některé pasáže mi přišly malinko nudné. Ale jako celek hodnotím veskrze pozitivně. Dávám přednost trochu odbornějším publikacím.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 89 Kč Nápověda