Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

339 Kč s DPH
Běžně 439 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Wilder Rebecca Yarros, autorka Čtvrtého křídla, si pro nás opět připravila pořádnou romantickou jízdu! Na devítiměsíční plavbě plné vzrušení a nebezpečných kaskadérských kousků se rozvíjejí city, které mění všechno. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?

Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
140 x 202
jazyk
čeština
Počet stran
328
datum vydání
7.10.2019
isbn
978-80-7555-084-2
Vazba
pevná vazba
datum dotisku
7.10.2019
ean
9788075550842

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.1 z 5 18 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Přečteno jedním dechem

    Přečíst více
  • Kateřina Churá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Autorkám moc děkuji za tuto "SMM Bibli", která vám dá komplexní přehled a díky které bylo napsat mou mou závěrečnou práci o něco snazší. 💜🙋‍♀️K.

    Přečíst více
  • Jakub Vlček registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Doporučuji, knížka je velmi čtivá.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a velmi povedená věc!

    Přečíst více
  • Michal registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a příjemné napsané

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 299 Kč Nápověda