5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení V pondělí 23. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se… Přejít na celý popis
Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Jak na sítě
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Marketing management
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketingové myšlení
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nenásilná komunikace v praxi
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Image a firemní identita
-
Hrdinové digitální doby
-
Copywriting
-
Zakázaná rétorika - 30 manipulativních technik
-
Alchymie
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Jak na média
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Řeč těla - vázaná
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích.
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 165 x 235
- isbn
- 978-80-7261-237-6
- Počet stran
- 212
- datum vydání
- 1.05.2015
- ean
- 9788072612376
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Chemie lásky: Příběh plný trapasů, spalující přitažlivosti a nerdovských hlášek | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE