4.9 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace… Přejít na celý popis
-
399 Kč s DPH Ihned ke stažení
Luc O’Donnell potřebuje napravit svou image a Oliver Blackwood je dokonalý kandidát na falešného přítele. Co se stane, když falešný vztah začne působit jako skutečný? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Úspěšně s kůží na trh
-
Kniha, kterou by si měl přečíst každý, koho máte rádi
-
Tohle je marketing!
-
Emoce jako náš životní kompas
-
Emoční inteligence
-
Začněte s proč
-
Jak se z toho nezbláznit
-
Krize mého středo-věku
-
Jak mi dneska je?
-
Je v pořádku, že nejsi v pořádku - Jak se vyrovnat se ztrátou a zármutkem
-
Nevratné poškození - Jak naše dcery propadají transgenderové mánii
-
Osobnosti úžasné i porouchané
-
Transformace emoční bolesti v psychoterapii
-
Jsme rozdvojeni
-
Cesty z nemocné společnosti
-
Odpustit druhým, odpustit sobě
-
Jak odhalit skryté narcisty a bránit se jim
-
NOVINKA Kuraši doma podle Marie Kondo
-
V době zármutku
-
Sebeanalýza
-
Psanci této země - Postkoloniální myšlení V.
-
Přehled psychoterapeutických technik pro práci s dětmi a rodinou
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? A jak vlastně podat informaci tak, aby ostatní upoutala? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Naučte se psát a prezentovat své myšlenky jako skuteční profesionálové!
- Nakladatel
- Ikar
- Rozměr
- 135 x 210 x 24
- isbn
- 978-80-249-1316-2
- Počet stran
- 280
- datum vydání
- 1.12.2009
- ean
- 9788024913162
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- 5 nejzajímavějších biografií a rozhovorů pro měsíc říjen
- Kavárna s vůní perníčků je ultimátní feel good román tohoto podzimu! | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce