Jsi značka?!
Jsi značka?! - Tomáš Lukavec Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec, který díky svým projektům jako byl Banán za milion (prošlo jím 36 456 lidí), Pekelná značka nebo Jsi příběh vydělal za 2… Přejít na celý popis

Vánoce voní knihou Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec, který díky svým projektům jako byl Banán za milion (prošlo jím 36 456 lidí), Pekelná značka nebo Jsi příběh vydělal za 2 roky přes 9 miliónů korun, formou příběhů, tipů a konkrétních kroků ukazuje, jak využít svoje silné stránky a dynamicky růst ve vašem oboru, ať už jste zaměstnanec nebo podnikatel. Jako bonus jsou ke knize přidány unikátní rozhovory s celebritami online světa, úspěšnými youtubery, kteří vypráví svoje příběhy a ukazují přímo na sobě, jak se stát značkou.

Sdílet

Nakladatel
Brandovi
Rozměr
150 x 210 x 20
jazyk
čeština
Počet stran
312
datum vydání
25.10.2016
isbn
978-80-270-0399-0
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
10.06.2019
ean
9788027003990

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Tato kniha se věnuje osobnímu brandingu, Vám vaše značka začne vydělávat. Autor do své knihy vkládá i typologii osobnosti brandingových manažerů, jenž napomáhá člověku uvedomit si svoji povahovou základnu. Své teorie prokládá svou praxí s klienty, se kterými pracuje.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda