0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba250 Kč
Běžně 279 Kč
Kniha ( měkká vazba )
133 Kč s DPH
Běžně 149 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně.… Přejít na celý popis
Jak získat srdce svého šéfa? Anna Ellisová, kosmetická chemička, má plán! S pomocí pohledného nevlastního bratra svého vedoucího, Marca, předstírají lásku, aby vyvolali Craigovu žárlivost. Ale co když se falešná láska změní ve skutečnou? Více informací
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.