0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand. Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment,… Přejít na celý popis
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Brand it Like Serhant
-
Gung Ho! (The One Minute Manager)
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
-
Employers versus Employees
-
Optimal: How to Sustain Excellence Every Day
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
Radical Candor
-
How Economics Can Save the World
-
Climate capitalism
-
Principles : Life and Work
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
The Future of Geography: How Power and Politics in Space Will Change Our World - THE NO.1 SUNDAY TIMES BESTSELLER
-
How to Think Like an Economist
-
How Tyrants Fall
-
How to Stand Up to a Dictator
-
Liftoff
-
Choose Your Own Apocalypse With Kim Jong-un & Friends
-
The Everything War
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
Pegasus: The Story of the World's Most Dangerous Spyware
-
Tribe of Mentors : Short Life Advice from the Best in the World
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Scary Smart: The Future of Artificial Intelligence and How You Can Save Our World
-
The Holy Grail of Investing
Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand.
Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment, improves service standards and focuses efforts to deliver business goals.
This practical, inspirational book shows you that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand has relevance and creates meaning.
Using original international case studies, such as IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple and Nike, Living the Brand shows you how to make this happen, through research, training, communication, management and review. It examines the nature of branding and why people have become such important definers of their brand.
Living the Brand is a CarbonNeutral (R) publication. To offset the carbon dioxide emissions generated in the book's production, native trees have been planted with Future Forests.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Kogan Page
- Rozměr
- 164 x 242 x 18
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 208
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-7494-5083-0
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.12.2007
- ean
- 9780749450830
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola