Living the Brand : How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Champion

Autor Nicholas Ind

Living the Brand : How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Champion - Nicholas Ind Nedostupné

Living the Brand : How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Champion

Autor Nicholas Ind

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand. Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment,… Přejít na celý popis

Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou Nejkrásnější dětská kniha se vrací! Objevujte tajemství vesmíru a mimozemského života s úžasnými ilustracemi, z nichž některé svítí ve tmě! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand.

Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment, improves service standards and focuses efforts to deliver business goals.

This practical, inspirational book shows you that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand has relevance and creates meaning.

Using original international case studies, such as IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple and Nike, Living the Brand shows you how to make this happen, through research, training, communication, management and review. It examines the nature of branding and why people have become such important definers of their brand.

Living the Brand is a CarbonNeutral (R) publication. To offset the carbon dioxide emissions generated in the book's production, native trees have been planted with Future Forests.

Sdílet

Nakladatel
Kogan Page
Rozměr
164 x 242 x 18
jazyk
angličtina
Počet stran
208
Vydání
1
isbn
978-0-7494-5083-0
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.12.2007
ean
9780749450830

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda