0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stalnejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí prooblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných aprodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, kterénavazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné mířeinovován a doplněn o nové poznatky z oblasti… Přejít na celý popis
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketing management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingové myšlení
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Image a firemní identita
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketing
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Alchymie
-
Jsi značka?!
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Základy Public Relations
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Sami v moři konkurence
-
Handmade byznys
-
Moderní retail marketing
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stalnejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí prooblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných aprodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, kterénavazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné mířeinovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie apraxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstupdo světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty,kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky,kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stálese měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadoupraktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základůmarketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
- Nakladatel
- Aleš Čeněk
- Hmotnost
- 434 g
- isbn
- 978-80-86898-48-3
- Počet stran
- 344
- datum vydání
- 1.10.2011
- ean
- 9788086898483
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE