0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně… Přejít na celý popis
Napínavá historická fantasy z ruky královny žánru, která vykouzlila bestsellerovou Grišu či Šest vran. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Management a marketing sportu
-
Management Základy managementu
-
Management v obrazech
-
NOVINKA Šťastný management
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Age management v organizacích
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Dlouhodobý finanční management
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Strategický management lidských zdrojů - moderní trendy v HR
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Moderní leadership
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.
- Nakladatel
- C. H. Beck
- datum vydání
- 3.11.2023
- ean
- 9788074008979
- Počet stran
- 584
- jazyk
- čeština
- Rozměr
- 171 x 241 x 27
- isbn
- 978-80-7400-897-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE