5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 4 ks
- Doručení V pondělí 11. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii… Přejít na celý popis
Luc O’Donnell potřebuje napravit svou image a Oliver Blackwood je dokonalý kandidát na falešného přítele. Co se stane, když falešný vztah začne působit jako skutečný? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketingové strategie
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Internetový marketing
-
Alchymie
-
Image a firemní identita
-
Jsi značka?!
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Černá ovce facebooku
-
Hrdinové digitální doby
-
Webcopywriting pro samouky
-
Jak na média
-
Anatomie rozhodování
-
Handmade byznys
-
Internetový marketing s YouTube
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Podnikání z lavice
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
- Nakladatel
- Matisko Peter
- Rozměr
- 148 x 189 x 26
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 342
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-270-7922-3
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 17.07.2020
- ean
- 9788027079223
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- 5 nejzajímavějších biografií a rozhovorů pro měsíc říjen
- Kavárna s vůní perníčků je ultimátní feel good román tohoto podzimu! | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce