0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men… Přejít na celý popis
Napínavá historická fantasy z ruky královny žánru, která vykouzlila bestsellerovou Grišu či Šest vran. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Nomad Century: How to Survive the Climate Upheaval
-
On Tyranny: Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition)
-
Hegarty on Advertising
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
Climate capitalism
-
It's OK To Be Angry About Capitalism
-
Number Go Up: Inside Crypto’s Wild Rise and Staggering Fall
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
The Communist Manifesto
-
Crack-Up Capitalism
-
Abyss: The Cuban Missile Crisis 1962
-
Brand it Like Serhant
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
How Economics Can Save the World
-
Hidden Potential
-
The Great Transformation
-
Employers versus Employees
-
Worth Dying For
-
Getting Things Done : The Art of Stress-free Productivity
-
Going Infinite
-
How Economics Can Save the World
-
Should We Stay or Should We Go
-
Free and Equal
-
The Future Is Asian
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era.Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of mid-century marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Taschen
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 720
- isbn
- 978-3-8365-5632-3
- Vazba
- pevná vazba
- ean
- 9783836556323
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE